Myspace Falling Objects

小星星幻想曲 VK-克

Wednesday, August 1, 2012

Get Caned.....

日期=01/08/12


OLYMPIC
开始了几天
我还蒙在谷底
不知道发生了什么事
##


It has been 4 years that I had never been cane by the teaches
but today
I get caned
On the 1st day of this month ~ lol
Its kind of funny and a little bit of hurt
Hence, next time must remember
cane should be hit on the left hand
if not it feel a bit of painful when writing
and it will shake a lot until the words become crooked.-.-"

最近
开始投入与毕业典礼的节目练习
对课业也有了上进心
只是希望……Trial 能考个较好的分数
别再让看得起我的老师们失望
别再让看不起我的老师更加看不起我
别再让自己在他面前带着一颗自卑的心
所以~一定要努力,努力,再努力
显然,我读书……只是为了别人 -.-

他曾说:
有目标就不会觉得累
可他是否曾晓得
我是个没目标的人类




短短的一天又过了
SPM剩95天……Monkey Icons





No comments:

Page

欢迎再来 ^^

下次再来哟!!